De terugbetaling van tickets voor de Van Eyck-tentoonstelling, geldig tijdens de sluitingsperiode van 13.03 t.e.m. 30.04, loopt gestaag verder. Iedereen die tot 30.07 een aanvraag indiende en die niet met Bancontact betaalde, werd intussen terugbetaald. Als dit via een kredietkaart verliep, duurt het mogelijk enkele weken vooraleer deze terugbetaling ook zichtbaar is op de kaart.

Aanvragen gedaan na 30.07 worden eerstdaags verwerkt. Deze tickethouders zullen binnenkort hun terugbetaling ontvangen. Gezien de grote hoeveelheid betrokkenen kunnen we helaas niet iedereen individueel laten weten wanneer de terugbetaling precies plaatsvindt.

Enige vertraging voor Bancontact-betalingen
Door een technisch probleem bij één van onze externe partners zal wie zijn tickets met Bancontact aankocht wellicht pas in de loop van september terugbetaald worden. Iedereen werkt volop verder om dit zo snel mogelijk te laten gebeuren.

Terugbetalingen balietickets
Wie een ticket aankocht aan de museumbalie of in de Gentse Stadswinkel kan zich tot het MSK of tot info@vaneyckexpo.be richten om een terugbetaling aan te vragen. Lees in dit nieuwsbericht meer over wat je in dat geval kan doen.

Digitale tour
Aan iedereen nog eens hartelijk dank voor het wachten terwijl we dit complexe kluwen ontwarden. We hopen snel alle 144.000 betrokken tickethouders te hebben bediend. En wie de tentoonstelling digitaal wil (her)beleven, nodigen we meteen uit om in de 360° virtuele tour door de museumzalen te wandelen, onder begeleiding van audiogids en zaalteksten. Check de tour op https://virtualtour.vaneyck2020.be.

Gepubliceerd op 24.08.20

Recent nieuws