Bezoekers aan Van Eyck. Een optische revolutie met een ticket geldig tussen 13 maart en 30 april hebben recht op een terugbetaling. Wie zijn ticket online kocht, ontving hierover reeds een email van ons. Wie een ticket kocht aan de museumbalie of in de Gentse Stadswinkel, kunnen we echter niet op dezelfde manier bedienen. Voor deze bezoekers beschikken we immers niet over de nodige contact- of betaalgegevens.

Houders van een balieticket kunnen langsgaan in het MSK
Kopers van een balieticket worden daarom gevraagd om zich met het originele ticket aan te melden in het MSK. Aan de museumbalie wordt het ticket gescand en bijgehouden, en zullen de betaalgegevens van de bezoeker genoteerd worden. De terugbetaling gebeurt nadien op het rekeningnummer dat bezorgd werd. Let op: deze aanvraag kan enkel gedaan worden in het MSK, niet in de Stadswinkel.

Help ons iedereen te bereiken
Sommige bezoekers die een ticket aan één van de balies kochten, kunnen we moeilijk bereiken via onze digitale kanalen. Ken je iemand die langs deze weg een ticket aankocht? Laat hen dan zeker weten hoe ze een terugbetaling kunnen aanvragen.

Gepubliceerd op 20.08.20

Recent nieuws